• PROCAMP
  • Wedstrijdverslag invoeren

Hieronder kan je een wedstrijdverslag invoeren met gebruik van het formulier.

• Zet de datum van de wedstrijd ook in de titel, het is helaas geen apart veld in het formulier. Dus bijv "21-september-2021 Alcmaria Victrix JO13-1 - HSV JO13-1" of verwerk de datum in de tekst.
    • Kies het juiste team. Honk- en softbal én voetbal staan in 1 lange rij, dus even scrollen naar het juiste team.
    • Na opslaan verschijnt het wedstrijdverslag onderaan de pagina van het desbetreffende team.
    • Je kan 1 foto uploaden; als je meerdere foto's wilt plaatsen, maak er dan eerst zelf even een soort collage van die als 1 foto geupload kan worden. Het is aan te bevelen een foto te gebruiken, anders komt er een standaard-foto van de website als afbeelding.
    • Aan de opmaak van het verslag is niets aan te passen. De tekst wordt door dit formulier geplaatst zoals het is aangemaakt.
    • Denk ajb om taalgebruik, blijf netjes en respectvol over iedereen; spelers, tegenstander, (assistent-)scheidsrechters en publiek.
    • Het wachtwoord voor het uploaden is bekend bij de coach/leider van alle teams.
    • Bij vragen problemen kan je mailen naar website@alcmariavictrix.nl
  • Formulier wedstrijdverslag

De bestandsgrootte mag maximaal 3MB zijn.

Versturen